.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرف‌های مهم کی‌روش پس از شکست تلخ
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی ارائه داد و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.حرف‌های مهم کی‌روش پس از شکست تلخ
حرف‌های مهم کی‌روش پس از شکست تلخ

به گزارش شمال نیوز به نقل از "ورزش سه"، شکست تلخ و سنگین 6 بر 2 در افتتاحیه جام جهانی برای تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش برگ سیاهی در کارنامه مربیگری این مرد پرتغالی و همینطور تاریخ فوتبال ایران بود. پس از پایان مسابقه خبرنگاری در نشست خبری از کارلوس کی‌روش درباره احساسش پس از تجربه این شکست تلخ پرسید و اینکه پس از ناکامی با تیم‌های کلمبیا و سپس مصر در راهیابی به جام جهانی و حالا ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ایران در جام‌های جهانی چه احساسی دارد؟


کی‌روش به این سوال این‌طور واکنش نشان داد:« بگذارید فوتبال این قضاوت را انجام دهد. بعد از این لحظاتی که ما طی کردیم، مناسب نیست که بگویم نتیجه چه خواهد بود. من فکر می‌کنم یک مقدار اعتبار دارم که فکر کنم و ببینم چه اتفاقی برای آینده و تیم رخ می‌دهد. می‌پذیرم که الان وجهه من در اینجا خدشه‌دار شده است. می‌توانید به وضوح به من نگاه کنید و بگویید که این نتیجه به واسطه عملکرد ضعیف من بوده است اما باید بگویم که بازیکنانم پشت این قضیه بودند».

 

کی روش در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به شرایط روحی بازیکنان تیم ملی اضافه کرد:« با این حال من این نتیجه را می‌پذیرم. بعد از ۴۰ سال کار کردن و با دانشی که دارم، قادر هستم که در چهار روز آینده بازیکنان را برای مسابقه مقابل ولز آماده کنم و به موقعیتی برگردانم که آماده بازی هستند. این امید و باور من است. مایلم بر این نکته تاکید کنم که شما حتی تصور کنید و بدانید که پشت صحنه، این بازیکنان جوان چه زندگی‌ در چند روز گذشته داشتند. آنها می خواهند فوتبال بازی کنند و فقط به خاطر اینکه می خواهند فوتبال بازی کنند، هر کاری می‌کنند، کلی مشکلات درست می‌شود. می‌توانید تصور کنید که وضعیتی باشند که هر کاری بکنند و هر چیزی بگویند در معرض انتقاد باشند. اجازه دهید آن ها برای مردم بازی کنند و همه برای مردم و کشورشان بازی می‌کنند. آن ها نماینده تمام مردم هستند و هیچ رنگ و دینی مطرح نیست. این تنها چیزی است که از شما می‌خواهم. ما همه احساس و باور خودمان را داریم و در زمان و وقت مناسب نظرات خودمان را می‌گوییم. به عنوان مربی بعد از ۴۰ سال کار در این فعالیت، عاشق فوتبال هستم. نمی‌خواهم بگویم که به بازی‌ها وفادار نیستم. نمی‌خواهم بازیکنانم کاری کنند و بگویند به فوتبال وفادار نیستند. این صنعت برای تفریح و لذت و افتخار است». 


تیم ملی فوتبال ایران با شکستی تلخ اولین دیدار جام جهانی 2022 را پشت سر گذاشت و حالا باید دید در دومین مسابقه برابر ولز کارلوس کی‌روش چگونه تیمش را مهیای ادامه مسابقات می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.